torsdag 21. januar 2010

Snart i cali

I går var fetter Harald 2 år. Gratulerer med dagen gamle ørn. He, he vi har jo ikke fått hengt ut så mye sammen ennå men ser frem til det. Dessverre, så må nok trilletur i Bærumsmarka vente noen måneder. Vi heiser alle gulpekluter og seiler til California! Det skal bli skikkelig digg. Ingen stikkende ullbodyer, ingen klaustrofobiske dunposer, ingen endeløse av- og påkledningsritualer når man kun har gjort sitt helt naturlig fornødende. Der blir det bare å sprelle på stranda mens den lune stillhavsbrisen kiler mellom tærne. Sweet mama, som jeg gleder meg. Og ikke minst: avslappede foreldre. Nå er det bare kjas og mas med pakking og rydding og vasking og endeløse formaliteter og papirmøller som må forseres for å komme seg til land of the free. Tror de kommer til å chille helt ut når vi har kommet frem; sittende på terassen med en kald pils mens jeg chiller helt ut i et varmt og mykt fang.

Nå ser det ut til at sjeggefar og puppemor skal komme å legge seg så jeg for logge av. De tror vist at jeg faktiske sover de 10 timene jeg ligger her på soverommet. Vel, nå er det bar å drømme søtt: Cali - here we come!

2 kommentarer:

  1. Hei! Følger spent med på rapportene deres, virker som et herlig sted å være en stund dette her! Høres jo ut som en "vellykket ferie", men det er kanskje noen arbeidsdager også??
    Her er det VIRKELIG is og snø pt. 12-14 minusgrader snø og FRISK BRIS, her! (kom ca 25 cam siste døgn + glatte veier, og det var mange som ventet til idag med kjøreturen til "vinterferie-fjellet". Får håpe alle kommer seg fram. Onkel Ivar er en tur på sykehuset, etter å ha falt hjemme, men det går ganske bra, har ikke brukket noe, og kommer antakelig snart ut igjen. Anna har nå trukket turnusplass, og har valgt HAMAR - ville nok gjerne litt østover nå. - bgynner der i august. Ellers er vi friske og raske og ingen STORE nyheter fra Aurskog, så langt.

    SvarSlett