tirsdag 2. mars 2010

Too Hot!


Himmel og hav! Hva er det disse gærningene drar meg med på. Det ene øyeblikket tar jeg meg en liten blund i vårt trygge hjem; når jeg våkner er jeg i en ørken! Blendene sol, knusktørr luft og ikke en badebalje i sikte. Men, men det var nå ikke så ille når alt kom til stykke. Jeg ble pakket inn i et sjal hvor det faktisk var ganske behagelig og hvor det var vanskelig å ikke sovne inn. Den ene dagen, da jeg våknet av at det romlet litt i magen, var vi i en slags oase. Mektige palmer ruvet over oss mens jeg fikk meg en deilig liten melkeskvett i den svale skyggen. Masse blomster var det også. Litt overraskende siden vi var i en ørken. Må innrømme at jeg ikk så mange blomster selv, men Skjeggefar og Puppemor snakker høytravende om hvor fantastisk fint det var. Det har visst noe å gjøre med årstiden. På hjemturen tilbake til Irvine ble jeg skikkelig trøtt og sulten. og da fikk de jammen høre det! Det får være måte på hva slags strabasiøse turer de drar meg med på. Jeg er jo tross alt bare 4 måneder. Vel, vel. trygt hjemme igjen nå. I dag var jeg hos legen for 4-månders kontroll. Hun sa jeg var helt perfekt. Det var i hvertfall slik jeg tolket det.




1 kommentar:

  1. Jeg tviler ikke ett sekund på at du er helt perfekt, lille Astrid som har blitt så stor=) Jeg brukte 27 år på å få oppleve ørken, og du har det allerede unnagjort. Dette lover godt for et innholdsrikt liv videre. Hils Puppemor og Skjeggefar! Klem fra søster Hilde:)

    SvarSlett