tirsdag 11. mai 2010

Argh!

Så er det vel ikke bare sol og sommer her i California. Joda, ute er det altid sommer, sol og bekymrinsløshet, men det trenger ikke gjennom de tette persienen på kontoret her. Noen samarbeidspartnere bestemte seg for å skrive en konferanseartikkel og jeg svarte kjekt og greit at det var helt greit. No problemo. Vel, noen små problemos har det vært og noen gjenstår fortsatt. Derfor er det ikke så mye spennende å rapportere denne gangen. Jeg kunne selvsagt fortelle om matlab bugs og interferens signaler som får analysemetodene mine til å fuske, men det er vel for spesielt interesserte.

Men artikkelen har frist på fredag så da blir det uansett ikke mer jobbing, og i kveld kommer venner på besøk fra Norge. Og det er da noen som alltid smiler...


1 kommentar:

  1. Åhåi, åhåi, åhåi! Her er det noen som har blitt stor sida sist jeg så et bilde, og da snakker jeg ikke om deg, Magnus. For ei god lita jente:) Vi koser oss med vestlandsbesøk og lurer på om vi skal kikke rundt på Fosen i morgen. Vi skulle hatt en guide, Kari;) Det er meldt 17 grader i Trondheim i morgen. Med andre ord sommer! Kos dere videre langt der borte:)

    SvarSlett